.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر ساختار وزارت خارجه باید سریع صورت گیرد

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه سیاست‌های نظام در سفارتخانه‌های ایران به اجرا در نمی‌آید، گفت: عمده بحث ما در تغییر ساختار وزارت امورخارجه، تغییر در سفارتخانه‌های ایران واجرای سیاست‌های نظام است.

به گزارش شمال نیوز اسماعیل کوثری؛ دررابطه با لزوم تغییرساختار وزارت امورخارجه درآینده‌‍‌ای نزدیک، گفت: تغییرساختار باید در روند تصمیم‌گیری و با پیشرفت سیاست‌های اتخاذ شده، خیلی سریعتر در وزارت امورخارجه مخصوصا سفارت‌خانه‌های ما در کشورهای مختلف صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: به اجرا در آوردن سیاست‌های کلی و کلان نظام و ارتباطات با این کشورها، لزوم تغییر درساختار وزارت امورخارجه را به وجود آورده و با ابلاغ و اجرای سیاست‌های نظام به صورت باید و شاید در سفارتخانه‌ها، ساختار کلی وزارت امور خارجه هم تغییر می‌کند.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان آنکه موارد دیگری به عنوان مسئله برای تغییر در وزارت امورخارجه وجود دارد، تصریح کرد: از آنجایی که نتیجه کار را در سفارتخانه‌ها باید دید، این تغییرساختاردر سفارتخانه‌ها جدی تراست.

کوثری با بیان آنکه عمده بحث ما در تغییر ساختار وزارت امور خارجه تغییر در سفارتخانه‌های ایران در کشورهای دنیا واجرای سیاست‌های نظام است، خاطر نشان ساخت: از آنجایی که سیاست‌های نظام در سفارتخانه‌های ما به اجرا در نمی‌آید، بحث تغییر در این سفارتخانه‌ها مطرح شده و بر این اساس نباید در کشورهای دنیا به اسم ما فقط چند سفارتخانه باشد و تعدادی دیپلمات هم حضور داشته باشند، اما سیاست‌های نظام اجرا نشود.

"رامین مهمانپرست" سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخیرا طی یک گفت وگویی از تغییر ساختار این وزارت‏خانه در آینده‌ای نزدیک خبر داده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.